» Dostawa, zwroty

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Kontakt

  • A.C.D.
    odbiory osobiste:
    ul. Strefowa 9
    05-805 Kanie k/Pruszkowa
    NIP: 526-003-46-07
  • E-mail:zamo@acd.pl
  • Telefon22 257-86-86
    530 020 111
  • Gadu Gadu4441751
  • Godziny działania sklepuponiedziałek-piątek 11.00 - 18.00, niedziela: giełda komputerowa Warszawa

Dostawa, zwroty

Wysyłka
jest realizowana w dwóch wariantach, w terminie do 3 dni roboczych:
1. Poczta Polska - przedmioty o standardowych wymiarach, paczka do 25 kg.
2. Dowolnym kurierem -przedmioty o standardowych wymiarach
Koszty wysyłki pokrywa kupujący.
ZwrotZgodnie z Ustawą z 24 czerwca 2014 r. „O prawach konsumenta" Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki i zwrócić zamówiony w Sklepie produkt, za wyjątkiem e-booków, plików elektronicznych, prasy, rozpakowanych z fabrycznego opakowania, zapisanych na nośnikach programów komputerowych oraz innych produktów, jeśli w ich opisie zawarte zostało zastrzeżenie o tym, iż nie podlegają zwrotowi. Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i przesłać je na adres sklep@newlight.pl oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu w niepogorszonym stanie. W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar należy odesłać wraz z dowodem zakupu (specyfikacja/paragon lub faktura) oraz pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres:ACD- Serwis, ul. Strefowa 9 05-805 Kanie. 

Zwrot pieniędzy wynikający z rezygnacji z zakupu zostanie dokonany przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w terminie do 14 dni roboczych od chwili otrzymania zwrotu.

Koszty odesłania towaru pokrywa klient. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby!
Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep. Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres siedziby firmy podany w danych kontaktowych sklepu.
 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl